maanantai 25. maaliskuuta 2013

why?

Miten mä oon joutunu tähän tilanteeseen?

Mä en pysty olla mun huoneessa enää, paitsi tosi harvoin.
En ees muista millon oon viimeks nukkunu mun sängyssä, tai yksin.
Kaikki tarkkailee mua. Ikkunoista, kaapeista, katosta ja ulkona.
En pysty liikkumaan ees julkisilla, paitsi tosi harvoin.
Mä en oo sekasin, enkä tarvii apua. 
Mut silti mulle tyrkytetään osastopaikkaa, mutten sinne suostu menemään,
joten avo-osastopaikka on kuulemma hakusessa.

Itkettää. Koska tuntuu etten mä tarvii apua.
Silti taas äiti itki mun vieressä ja toivo et söisin mun lääkkeitä
ja ottaisin apuu vastaan.

Miks ihmeessä? en tarvitse apua.
Ja mä lupaan, et oon sitä mieltä.
Mun mielestä oon ihan terve,
peloissani koska mua vainotaan ja tarkkaillaan,
ja mut yritetään tappaa ja tehdä jotain pahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti